donderdag 18 september 2014

Sweet and Sexy

Mannen-praat. Dat kan natuurlijk niet alleen over gevoelens, emoties, vet op de heupen en gezond eten gaan, Dat is zo wijvig. Dan was ik wel begonnen met lekkerbeppen-, koffieleutje- of doeditdoetdat.nl. Daarom nu een echt mannenonderwerp. Een onderwerp dat stoer, mannelijk, sexy en opwindend is. Zoals echte mannen zijn. Zoals ik ben.

Ik heb namelijk een verhouding. Dat klinkt stoer, maar uiteindelijk is dat het niet. De verhouding is puur gebaseerd op lust. Ik heb het lang voor mij kunnen houden, maar ik kom met mijzelf in de knoei, voel me er niet meer goed bij. Dan is het beter om eerlijk te zijn en met mijn verhaal naar buiten te komen vind ik. Iets doen aan mijn schuldgevoel en deze rotsituatie met de wereld te delen.


Ik troost mij wel met de gedachte dat ik niet de enige ben met dit gevoel. Ik vermoed dat veel mannen de lust en het verlangen herkennen. De verleiding is groot om haar aan te raken, te voelen, te ruiken, zachtjes in te bijten en haar met mijn tong te bespelen. Ze heeft prachtige vormen, is een lust voor het oog, ruikt verschrikkelijk lekker en vervult mijn zoetste dromen. Zelfs als ik alleen maar aan haar denk reageert mijn lichaam op een, hoe zal ik het zeggen, stimulerende manier. Het water loopt me in de mond.

Vrouwen. Mannen. Het is niet leuk. Het is niet gezond om aan mijn heerlijke verleidster toe te geven. Maar waar ik ook ga, zij is er altijd ook. Op straat, op mijn werk, in de sportkantine en in het grootste lustwalhalla ter wereld, de supermarkt. Rrrrrr.... Boodschappen doen is een genot, de keuze is onbeperkt, en ik heb een verhouding met haar. Een haat-liefde verhouding. Want ondanks dat er bijna niets lekkerder, onweerstaanbaarder is dan een zoet zacht smeltend tumtummetje, levert dit overheerlijke snoepje niet echt de vitamines op die je verwacht bij iets wat smaakt naar aardbei, appel of banaan. Tumtummetjes zijn verschrikkelijk. Ze bestaan voor 100% uit slechte suikers, E-nummers en rubber gok ik. Daarom heb ik een hekel aan ze. Maar helaas smaken ze wel sweet as hell.....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten